GY.I.K.
1.Kérdés.:Elfeljtettem a jelszavamat! Mit tegyek?
V.:A webáruház főoldalán kattintson az Elfelejtette jelszavát? gombra, majd adja meg emailcímét. Emailben új jelszót küldünk Önnek.
2. K.:Az emailban kapott jelszavam túl bonyolult. Meg tudom változtatni?
V.:A jelszó módosításához a webáruház főoldalán kattintson a Jelszó módosítás gombra, majd adja meg jelenlegi jelszavát, és a kívánt jelszót.
3. K.:Olyan terméket raktam a kosaramba, amit nem szeretnék megrendelni. Mit tegyek?
V.:A webáruház főoldalán kattintson a Kosár tartalma gombra. A listázott termékek Törlés mezőjében az X gombra kattintva egyesével törölhet a kosár tartalmából, vagy a Kosár törlése gombbal a teljes kosártartalmat törölheti.
4. K.:Nem kaptam email értesítést a vásárlásról, valószínűleg rossz emailcímet adtam meg a regisztráció alkalmával. Mit tegyek?
V.:A webáruház főoldalán kattintson az Adatmódosítás gombra, itt tudja megadni a helyes emailcímet.
5. K.:A honlapon nettó, vagy bruttó árak vannak?
V.A webáruházban a bruttó árak jelennek meg.
6. K.:Személyes átvétel esetén hova kell mennem?
V.A webáruház Kapcsolat menüpontjára kattintva megjelenik a bemutatóterem elérhetősége térképpel együtt.
7. K.:A hétvégén leadott rendelések mikor kerülnek feldolgozásra?
V.Az ünnep és szabadnapokon leadott rendeléseket az azt követő első munkanapon dolgozzuk fel.
8. K.:Hol tudok a rendeléssel vagy a rendelt termék(ek)kel kapcsolatban érdeklődni, illetve bejeletést tenni?
V.Belépés után a jobb oldali személyes menüből a Help Desk menüpontot választva, a megjelenő ügyfélszolgálati felületen tudja észrevételeit kérdéseit leírni, illetve az eddigi bejelentéseit megtekinteni. A jelzett problémát, kérdést munkatársaink egy két munkanapon belül igyekeznek megválaszolni.