Termék kategóriák
 
Árainkról...

Szeretne értesülni az árak változásáról, akkor iratkozzon fel híreinkre!

E-mail:




 
Keresés

 
Belépés
 

A kosár üres

 
Bannerek

Feltöltés alatt...

 
utolsó frisstés: 2014. március 10.

GY.I.K.

1.Kérdés.:Elfeljtettem a jelszavamat! Mit tegyek?
V.:A webáruház főoldalán kattintson az Elfelejtette jelszavát? gombra, majd adja meg emailcímét. Emailben új jelszót küldünk Önnek.

2. K.:Az emailban kapott jelszavam túl bonyolult. Meg tudom változtatni?
V.:A jelszó módosításához a webáruház főoldalán kattintson a Jelszó módosítás gombra, majd adja meg jelenlegi jelszavát, és a kívánt jelszót.

3. K.:Olyan terméket raktam a kosaramba, amit nem szeretnék megrendelni. Mit tegyek?
V.:A webáruház főoldalán kattintson a Kosár tartalma gombra. A listázott termékek Törlés mezőjében az X gombra kattintva egyesével törölhet a kosár tartalmából, vagy a Kosár törlése gombbal a teljes kosártartalmat törölheti.

4. K.:Nem kaptam email értesítést a vásárlásról, valószínűleg rossz emailcímet adtam meg a regisztráció alkalmával. Mit tegyek?
V.:A webáruház főoldalán kattintson az Adatmódosítás gombra, itt tudja megadni a helyes emailcímet.

5. K.:A honlapon nettó, vagy bruttó árak vannak?
V.A webáruházban a bruttó árak jelennek meg.

6. K.:Személyes átvétel esetén hova kell mennem?
V.A webáruház Kapcsolat menüpontjára kattintva megjelenik a bemutatóterem elérhetősége térképpel együtt.

7. K.:A hétvégén leadott rendelések mikor kerülnek feldolgozásra?
V.Az ünnep és szabadnapokon leadott rendeléseket az azt követő első munkanapon dolgozzuk fel.

8. K.:Hol tudok a rendeléssel vagy a rendelt termék(ek)kel kapcsolatban érdeklődni, illetve bejeletést tenni?
V.Belépés után a jobb oldali személyes menüből a Help Desk menüpontot választva, a megjelenő ügyfélszolgálati felületen tudja észrevételeit kérdéseit leírni, illetve az eddigi bejelentéseit megtekinteni. A jelzett problémát, kérdést munkatársaink egy két munkanapon belül igyekeznek megválaszolni.


© Kocsis Flóra Szőreg Kft.Rólunk Impresszum